torsdag 26. januar 2012

Snart fredag og snart helg!

Jeg gleder meg til helgen, men det gjør jeg alltid! Det er masse å gjøre, men det blir godt å kunne sove så lenge jeg gidder! Dere skal få slippe å høre om møtene med vaskemaskinen og andre kjipe ting jeg skal, men så skal dere få se et par av de jeg møter denne helgen som gjør meg glad!

Dette er fjeset som vekker meg om morgenen:
Dette er Stian, og han liker godt at vi våkner og særlig når han får mat med en gang. Det beste han vet er tørrfisk eller Dentastick!

Dere kan få hilse på Merwllyra også!
Er hun ikke søt? Hun har rosa musefletter når hun ikke har på seg lue, så det passer jo fint på en geeky rosablogg? Liker dere antrekket hennes? Det har tatt meg lang tid å få så tøffe klær til henne!

2 kommentarer:

  1. Det er vel et ganske koselig fjes å våkne til.

    Har du et bilde av Merwllyra uten lue? Slik at vi kan se de rosa flettene hennes?

    SvarSlett
  2. Dentastick er Charlie sin favoritt - han får sin på kvelden. Da blir han veldig glad.

    SvarSlett